Červen 2009

26. června 2009 v 18:36 | Klárik |  Mikyny

Volleyball xD

21. června 2009 v 21:29 | Klárik |  About Me
Aooy!! Předtím sem psala, že tu nebudu, ptže jedem se třídou na volejbal do Hradce Králové! Mno bylo to finále 6 a 7 tříd! ve středu jsem vstávala ve 4 hodiny ráno :D Pak jsem jela s kámoškou autem na nádraží! Vlak nám jel v 4:45...asi v 8:15 jsme byli v Hradci a než sme se dostali do hali bylo asi 9 hodin! o půl desáté už začínala prezentace..jo mimochodem já jsem nehrála mám totiž něco s rukou! Já jsem byla ve fanklubu :D byli jsem tam jen 4 *lol* ! Jak začli hrát tak jsme měli různý pokřiky např. Hej hej Valenty je nej!! nebo Valenty Prostějov! :D naše škola se totiž jmenuje Valenty xD jedej kámoš s sebou vzal buben, takže jsme fandili o sto šest :D! Bylo tam 11 družstev a měli taky dobrý pokřiky třeba..re a re a repete nebo boody boody a ještě sebereme vybereme dáme bod a kámoš prej ožerem se poblejem se jedem dom *lol* no A jako s tím kámošem jmenuje se kuba ale říkáme mu Kouby byla úplně nějvětší prdel :D
Jme si s kámoškou šli házet a on za náma přišel, že si budem kopat! Tak jsem si našli takový dobrý místo a kopali si...pak za náma přišli ještě dvě holky!! Mno a po obědě jsme si zase kopali aa už jsme chtěli odcházet a kouby kopl ten bálon do zářivky a ta se tozletěla na milion kousků!! Kámoš se rychle schoval pod sedadla aby ho nikdo neviděl a my sme zdrhali!! potom tam chodil nějakej dědek a kontroloval jestli svítí světla :D no a potom jak jsme už šli na ubytovnu po zápasech, tak kouby na učitela pane učiteli jakou máte náladu a on prej ale večerka bude o půl deváté :D a pak si kouby dělal srandu že se učitela zeptá pane učiteli nevíte kolik stojí žárovka a že učitel by odpověděl..proč se ptáš? a kouby prej ale sháním dárek pro mamu xD pak jsem teda učitelovi řekli že mu chceme něco říct a on prej: Doufám že nejde o ničení majetku na hale Slavia..a myjsme se začali chlámat..pak jsem mu to teda řekli a Kouby pane učiteli jakou máte náladu teď a učitel večerka bude v 8:05 *lol*...ješetě při zápasech mě si ze mě dělal kouby srandu..celá třída mě totiž pořád dává dohromady s jedním spolužákem, kterýho nenávidím :D a prej KOuby Pospo (říkají mi pospo ptže jsem Pospíšilová) prozrad nám byla už nějká líbačka se Zdenálem (to je ten blbej kluk) a pak přišel učitel a Kouby na něho pane učiteli pospa nám nechce nic prozradit a on a co vám nechce prozradit..mno a ten kluk měl číslo dresu 6 a kouby prej ta 6 je ale dobrá a já jo to je (sem si neuvědomila že to je on) a pak až mi to došlo, tak sem se úplně lekla a prej CO??? tak on zase nemohl vedle byl učitel neva no (má jenom 28 let :D)
Mno a prostě takový úžasný zážitky to nepochopíte..nikomu se to asi nechce číst je to dlouhy jak...No nic paa

2.Kolo SONPavril

ČLÁNEK JE PŘEDNASTAVENÝ - JSEM NA VOLEJBALU V HRADCI :D

Zase tu nebudu!!

16. června 2009 v 19:43 | Klárik |  About Me
Ahoooj!! Chci vám říct, že tu ve středu a ve čtvrtek nebudu! Jedeme se třídou do Hradce Králové hrát turnaj ve volejbalu! Budem určitě poslední :D Zítra vstávám ve 4:00 ráno..Bydlím totiž od Hradce pěkně daleko a přijdem tam tak v 8:00..No a vrátím se ve čtvrtek, ale pochybuju, že půjdu na pc ptže se máme vracet až kolem šesté večer! a myslím si, že budu dost unavená! Takže mě tu čekejte nejdřív v pátek!! Mějte se Paaaa♥!!

Luxembourg, LU - (9.6.08)-fotky

14. června 2009 v 12:52 | Klárik |  TBDTour 2008

Výlet :)

12. června 2009 v 17:41 | Klárik |  About Me
Ahooj!! Jsem zpátky!! Výlet byl úplně úžasnej!! Byli jsem na Baldovci! První den sme byli na horolezecké stěně..no bylo jich tam víc i opičí dráha, mno bylo to celkem těžký ale dalo se! Ten den jsem se byli podívat na nějakou zříceninu Holštejn a prej jeden kluk od nás ze třídy na učitela: ,,Pane učiteli kdy se půjdem podívat na těch pár kamenů!" no bylo to totiž fakt pár kamenů a pak jsme byli ještě v jeskyni! Další den jsem ráno byli na lanovim centru, to bylo těžky jak sviňa..jsem toho moc nepřelezla jako v 9 metrech nad zemí! Hned po obědě jsme se šli koupat, néé vůbec nebyla studená voda, pak jsem hráli beach volleyball a večer jsme měli jakysi kecání s nějakým chlapem! a potom jsme opíkali špekáčky! aa o půl desáté večer byl sjezd lanovkou - to bylo upe nejlepší nakonci jůůů!! No tak to je vše až na to že sme byli pak úplně unavení ptže jsme den předtím šli spát ve 2 ráno :D..no nic pp.. Pozěji jsem dám fotky, ale zatím je učitel nedal na net!!

Nebudu tady!!

7. června 2009 v 17:49 | Klárik |  About Me
Ahooj!! Jen vám chci říct, že tu od pondělí do středy nebudu..no možná ve středu už jo nevim totiž v kolik přijedem..No jedeme na výlet na Baldovec..To je takovej kemp a je tam bazén, horolezecká stěna, lanový centrum a tak různě..mno takže se celkem těším, i když jsem měla být na chatce se svou nej kamíí, ale ta chtěla bejt s někym jinym a knám a ještě dvoum holkám učitel přiřadil dvě nejhorší holky ze třídy..Snad to nějak přežiju,Možná ještě přednastavím nějaký články, podle toho jestli budu mít čas, máme totiž rodinou oslavu a ještě nejsem zbalená. Tak se tu mějte, jak přijedu se ozvu pp♥